BVC.

Idag så var vi på bvc på 9 månaders kontroll. Numera är han 71 cm lång och väger 9200 gram, han börjar bli stor nu! Men ska jag vara ärlig så trodde jag faktiskt att han vägde mera, han är ju så tung att gå runt och bära på :)
Hon sa att han utvecklades jätte bra och allting såg bra ut. Det kändes skönt att höra. Inte för att jag har trott nånting annat, men ändå.

Efter bvc så åkte vi ner en sväng på stan med Jane. Strosade runt lite och kikade bara, inget märkvärdigt.

Hem, gjorde middag, dammsög och torkade golven och just nu håller vi på att tvätta. Fan vad jag skulle vilja ha en tvättmaskin! Vi ska köpa, frågan är bara när!

Nu ska jag krypa ner i soffan och se min favorit komediserie The bing bang theory :)

Kommentarer
Postat av: Jennie

Lilla Mio han väger 8225 och var 72 lång :) Följer kurvan bra. Ha det fint!

2010-03-18 @ 10:09:16
URL: http://www.bodne.blogspot.com
Postat av: HMA

Vi var iväg idag. 71,5 cm och 8070g. Tåve har gått ner i vikt, antar att det beror på magsjukan. Fortfarande träff på måndag?

2010-03-18 @ 15:23:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0