Barnfridag.

Fasiken vad härligt det har varit idag med lite egentid!

Madde kom hit efter hon hade slutat skolan och ville umgås lite med Milton, då passade jag på att åka och shoppa lite IGEN ;) Först blev det Barnens Hus, fast där köpte jag faktiskt inget, skulle dit och höra vad dom rekomenderade för vagn och dom rekomenderade samma som på Babyproffsen så jag har bestämt mig att det blir den! Sen en sväng in på IXO, men där hittade jag heller ingenting.
Vidare mot lillänge, blev två par skor på Skopunkten, lite kläder plus en mössa till Milton på Lindex. Skulle sen på Coop för att handla lite mat, och där såg jag en ROSA resväska som jag bara var tvungen att ha! ;) Vi skulle ju ändå köpa en resväska så då var det lika bra att passa på. Blev en sväng på Elgiganten också, köpte nya lurar till min telefon, tänkte också köpa nya Buzz men det glömde jag. Får ta det en annan gång.

Ikväll så tvättar vi, faaan vad tråkigt det är! Speciellt på en fredag. Men vi hinner nog med lite fredagsmys ändå ;)

Kommentarer
Postat av: Jane

nej nu ljög du ;)

2010-03-26 @ 23:44:53
URL: http://lifeofjane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0