Snart arbetslös..

Inte jag, men bische! fan fan fan! Vi fruktade att den här dagen skulle komma..
Jag tycker det är så jävla sjukt. Han har jobbat i princip varje helg det senaste halvåret för att dom skulle hinna ikapp, men nu helt plötsligt så har dom bestämt sig för att klappa igen. Jag hatar det där stället! och det vet jag att han gör också, han tycker nog att det är skönt på ett sätt att komma där ifrån.

Det värsta är ju att nu kan vi inte alls göra som planerat. Jag skulle ju egentligen plugga 50% till hösten å jobba resten. Men nu måste jag prata med min chef och höra om det finns möjlighet till mer tid. Finns ju inte en chans att bische kan gå hemma och vara arbetslös medans jag jobbar 50%, då kan jag ju lika gärna vara mammaledig. Men jag håller tummarna för att han har hittat ett nytt jobb till hösten. Som inte direkt är lätt att hitta i den här stan. Om det är någon som vet om något så hojta till! Han är utbildad billackerare men tar vad som helst :)

Skit väder idag med och bara dåliga nyheter = skitdag.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan inte han vara föräldrarledig ett tag då?!!

2010-06-16 @ 19:44:01
Postat av: Linda

Svar till anonym:



Jo klart han kan vara föräldraledig. Men det blir ju samma sak som att han tur ut a-kassa, lika lite pengar oavsett. Så vi får hoppas att jag kan gå upp i tid på mitt jobb så ordnar det sig.

2010-06-16 @ 22:27:41
URL: http://jagochmina.blogg.se/
Postat av: Monia

dom tar in folk på mitt jobb helatiden.

Inge drömjobb.. men ett jobb iaf.. o tillfälligt kan de ju vara bra.

2010-06-17 @ 00:26:43
Postat av: Jane

Men fan så det blev så alltså... SURT!!!

Hoppas det löser sig me jobb. Visste han va det va för ställe jag menade???

JAG BEHÖVER OCKSÅ ETT JOBB....... :S

2010-06-17 @ 10:07:33
URL: http://lifeofjane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0