Så var midsommarhelgen över..

Det har varit en lugn och skön midsommar med massa god mat och trevligt sällskap.

Igår åkte jag och mamma på bingon i Häggenås. Jag ville ju som alla andra gå hem med hundra papp. Men nu blev det tyvärr inte så, jag blev bara 150 spänn fattigare. Jag har aldrig vunnit på bilbingo så jag fattar inte varför jag envisas med att åka dit. Jag blir less efter halva tiden ändå..

Milton har varit ett riktigt gnällmonster den här helgen. Men jag tror att det är fler tänder på G, han dreglar som bara den och plus att han har varit dålig i magen som han alltid blir när han får tänder. Igår så fick han även feber så det kanske ploppar upp nånting snart.

Jag är helt slut idag. Trött i huve och i kroppen, så idag blir det inte många knop gjorda. Vi har iaf varit och veckohandlat på Maxi så nu är kylen full igen.

Har varit riktigt dålig på att ta bilder i helgen men jag ska lägga in dom få som jag tog när jag orkar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0