Nu är det min tur.

Att vara förkyld! vaknade upp och hade tok ont i halsen och det har bara blivit värre med dagen.

MEN inte fan tänker jag sitta inne när det är sånt här fint väder så jag & milton gick upp till Jane och Kendra förut idag. Sen drog vi iväg på coop och handlade för en dag som denna måste man ju bara grilla! Blev fläskfile, pommes, fetaostsallad och bea. Fy fasen så gött det var!

Men nu orkar jag verkligen inte sitta här något mer. Jag har tagit med mig nässprayen och halstabletter och lagt mig i sängen. Ska försöka sova bort denna förkylning tänkte jag! :) Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Jane

du glömde ju svampinjonerna ;)

2010-06-28 @ 22:31:02
URL: http://lifeofjane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0