Mini!

Idag åkte vi ner på stan för att träffa mamma Kickan, momma Susanne och mini Sebastian. Guuud så liten han var! :) Jag minns inte ens att min numera stora kille har varit så där liten. Jag hann inte mysa så mycket med han för han sov mest hela tiden. Men nästa vecka ska vi ta oss en tripp till Lit :)

Har varit på sjukt dålig humör hela eftermiddagen och kvällen. Varför vet jag inte. Känns som att jag bara vill gå och lägga mig å dra täcket över huve. Men jag kanske ska gå och göra bische sällskap i badet istället så jag blir på lite bättre humör ;)

Mini! :)

Han var ju hungrig också :) Milton undrar nog vad mamma håller på med, haha

Milton och pappa mekar bil :)


Kommentarer
Postat av: kickan

GOS :)

2010-06-17 @ 22:29:27
URL: http://kick86.blogg.se/
Postat av: susanne

ja gos på båda ju..

Milton är iaf bäst på o surra han hahahaaha

gos pojkarna..:)))

2010-06-18 @ 10:53:04
Postat av: Sophie

Åhhh liten söt sak :)

2010-06-18 @ 15:35:15
URL: http://ljuvt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0