Min & våran dag.

Idag fyller jag hela 24 år. Och idag så har även jag och min älskling varit tillsammans i 2 år.

Dagen till ära så har vi varit och ätit på Loftet. Super god mat och jätte mysigt var det.
Det är ganska komiskt, jag å bische har varit tillsammans i 2 år. Och vi har ett barn på 1 år, och dessutom så har jag varit gravid i 9 månader :) Vi hade lite bråttom ;) Men jag ångrar det inte en sekund! Han är mitt livs stora kärlek, och Milton.. Ja jag kan inte ens beskriva min kärlek till han. Han är mitt allt.

Nu ska jag göra B sällskap i sängen ;) Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Tirja

Det är nästan lika för oss, Isak blir 9 månader när vi har varit tillsammans 2 år, när vi varit förlovade 2 år har han fyllt ett år ^^ Helt fantastiskt egentligen :)

2010-06-08 @ 00:50:11
URL: http://xredxangelx.blogspot.com
Postat av: Sophie

Oj, förstår att ni hade de lite jobbigt då. MEn var Milton på bra humör? För de är jag glad över att Charlie är inte en skvätt gråt. Dock så blir man så lessen i mammahjärtat. Jag tror och hoppas att de "bara" är magen som spökar, väldigt hård och inte bajsat som han brukar. Så nu försöker jag ge vatten mellan gångerna han får ersättning och ammar mycket då de är som laxermedel.



Mysigt de låter :) låter lite som oss varit förlovade i 1 år om en månad, varit tillsammans i 2 år och har en liten på 2 månader.. bråttom bråttom ;). Vi får ta en promenad eller något nån dag :)

2010-06-08 @ 08:39:13
URL: http://ljuvt.blogspot.com
Postat av: emma

grattis i efterskott!

2010-06-08 @ 14:11:08
URL: http://emmaotterbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0