Jag ska inte klaga.

Sommaren suger, än så länge! Men snart är det Juli, och då kommer solen, det vet jag! :)
och jag ska fan inte klaga..

Vi har ändå haft en super härlig vecka i Turkiet. Om 3 veckor så ska vi ha en barnfri weekend ner till Göteborg och även en tripp till Ullared. Åhh vad jag längtar, ska bli så kul att träffa Tommy och Stefan igen! När vi kommer hem igen så börjar ju stråket, och det här året så ska jag ut på stråket eftersom mamma Linda inte gick en enda dag förra året. Den 7:e Augusti så är vi några tjejer som ska ner till Sundsvall och se Roxette! Känner på mig att det kommer bli grymt roligt också :) Så det går fan ingen nöd på mig.

PLUS att jag har ju min fina familj som jag älskar mest av allt. Det finns dom som har det mycket värre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0