Glömsk.

Jag har blivit så jäkla glömsk sen jag blev mamma. Spelar ingen roll vart jag ska så glömmer jag alltid nånting. Vet inte vad det är med mig, för mycket att tänka på kanske?

Idag vid lunchtid så åkte vi och hämtade upp Lelle hemma hos henne sen så drog vi till Lit eller rättare sagt Ringsta :) Fick mysa med mini sebbe idag! åh vad go han är. och så snäll är han också! Det var ju inte milton när han var bebis iaf ;) Fjälgryta (kycklinggryta) stod på menyn idag, lika god som alltid! Susanne sa att hon skulle göra kycklinggryta till oss och komma hit med så kanske vi blir less på den nån gång, haha.

Jag hade köpt en present till sebbe, men så klart glömde jag den hemma. Skulle även ta med kameran, men den glömde jag också! Glömde även Miltons haklapp i ringsta. Ja ni ser ju hur senil jag är.

Snor en bild av susanne istället :)


Milton ville vara med Lelle hela tiden :) fin bild ju!

Kommentarer
Postat av: kickan

Nu har milton fått sin present och nu har sebastian fått sin present :) Puss!

2010-06-22 @ 18:27:10
URL: http://kick86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0