Går och går :)

Nu börjar det hända grejer! Den senaste veckan har Milton bara helt plötsligt börjat gå :) Han går mycket hellre än å kryper nu, både inne och ute. Man ser verkligen hur mycket som sker i hans utveckling nu, det roligaste han vet för tillfälligt är att sitta och försöka få korken på flaskan, få ihop två legobitar, han vill hela tiden ta isär saker för att sen sätta ihop dom. Han är så duktig :)

Idag så har vi haft besök av Sandra, Sara och Bella. Bella är så duktig med Milton. Passar han och leker med han hela tiden. Vi käkade pannkakslunch och sen gick vi ner på baracken och köpte en glass. Och sen började det regna, tråk! Det som skulle bli fin väder idag.

Var och fixade håret igår på Idun. Gjorde det lite ljusare, klippte av det slitna och fixade till luggen. Blev mycket nöjd :)

Nä nu måste jag verkligen ta tag i städningen, har inte orkar gjort nånting sen vi kom hem från Turkiet så det ser ut som hej kom och hjälp mig här hemma.

Sen vill jag önska min vän Kickan lycka till som just nu är på BB och väntar på att lillen ska komma ut :) Skynda på nu! ;)


Han ramlade och slog sig här ute igår så han fick bula + blåmärke i pannan, skrapsår på näsan och kinden.

Bella och Milton :)

Klart han vill gå nu när han har fått Nike skor ;)

Kommentarer
Postat av: Anna

STOR KILLE JU :-)

2010-06-02 @ 22:21:18
URL: http://nothingisthesame.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0