Drömma kan man alltid göra.

Har varit på bio ikväll och sett SATC 2. Alltid när jag ser sånna filmer så drömmer jag mig alltid bort.. tänk om man hade levt så? varit 4 tjejer som verkligen är bästa vänner och som gör allt tillsammans. Ha mycket pengar och verkligen leva livet! Men sen när jag tänker tillbaka på verkligheten så inser jag hur bra jag egentligen har det. Jag är så nöjd med hur mitt liv ser ut. Jag hade aldrig i min vildaste fantasi kunna tro att jag och bische skulle bli tillsammans efter alla dessa år. Och jag kunde aldrig tro att vi skulle få barn tillsammans, eller att jag överhuvudtaget skulle ha barn nu. Tänk om vi hade vetat när vi var ihop när vi var 13 att om 10 år så kommer vi ha barn :) Livet blir verkligen inte som man tror. Nu väntar jag bara på ett hus, skulle kunna flytta imorgon! Men det som väntar på något gott! väntar aldrig för länge.. jag vet.

För övrigt så tycker jag filmen var väldigt bra :) Jag har alltid varit ett stort fan av SATC så det är väl klart att jag tycker den är bra.

Solen har ju faktiskt varit framme idag och det har varit riktigt varmt och skönt. Mamma och co kom idag och hjälpte mig fixa till på uteplatsen. Så nu är det bara fram med vinflarran och njuta! ;)
Fattas bara några blommor, men det ska vi också iväg å fixa imorgon.

Köpte ett par jeansshorts till Milton igår och så bytte jag storlek på ett par skor som Milton fick av sina mostrar i födelsedagspresent.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0