23:e Augusti.

Börjar Milton på dagis! Vi fick plats här borta på kärven, nära och bra. Nu känns det verkligen att han börjar bli stor, men för mig så kommer han alltid vara min lilla bebis :)

Idag har vi varit på Barnens Hus och köpt allting till kalaset så nu är det klart. Bara tårtan som fattas, men den fixas på söndag morgon. Annars har vi inte gjort så mycket. Sara har varit här och surplat kaffe :)

Imorgon är det dagen D för min syster! För hon tar studenten! :) Äntligen gumman är skolan slut. Vi är så stolta över dig! Längtar tills jag får se dig imorgon stå där på trappan.

Puss till er!

Kommentarer
Postat av: Anna

Det är ju sååå stort när dom börjar på dagis..

Fy vad jag grina när jag skulle lämna Nora första gången :-/

2010-06-03 @ 21:22:42
URL: http://nothingisthesame.blogg.se/
Postat av: madde

Tack så mycket syster!!:) Love you. Och tack för presenterna och att ni kom..

2010-06-06 @ 15:14:39
URL: http://madeleinewesth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0