Regn, regn å åter regn.

Är detta jämtländsksommar eller vad?! När kommer den riktiga värmen egentligen?
Vi fick ju iaf en veckas strålande sol när vi var i Turkiet, tack å lov! Annars hade jag fan blivit deprimerad.

Klockan 8 imorse blev vi väckt av att Tommy & Sara knackade på dörren :) Tommy åkte nattåget hit från gbg så han var framme 7 imorse. Så kul att träffa han igen även fast det bara var en vecka sen vi sågs. Och nu blir han här i 2 veckor! :D På onsdag ska vi ut å stråka tänkte vi. Men sen är jag nöjd! Blir inge yran för mig i år, kostar alldeles för mycket för att gå in å sätta sig i ett öltält för det är inga artister i år som jag verkligen vill se heller.

Nu ska vi snart åka iväg för att bli fina i håret på Idun. Milton ska klippa sig för första gången, hihi :) Bische ska trimma till sin frissa lite, och jag ska göra slingor.

Ska försöka slänga in lite bilder senare ikväll. Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Louise

Du får bege dig ner till Skåne, solen verkar inte vilja försvinna härifrån :)

2010-07-27 @ 20:05:09
URL: http://rocknrolltragedy.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0