Nytt jobb?

Ja det verkar som att jag måste söka nytt jobb också. Just för tillfälligt så fanns det inte mer tid än 50% för mig, och som sagt det går ju aldrig nu när bische blir arbetslös. Visst kommer jag ju kunna hoppa in vid sjukdom och sånt, men det känns ju inte så tryggt. Man vill ju gärna veta hur mycket man får i lön varje månad, speciellt eftersom vi inte bara har oss själva att tänka på länge. Har sökt en par jobb idag så vi får se hur det blir.

Dagen idag har bara flugit förbi även fast vi inte har gjort något speciellt. Jag & Milton har varit hemma själva hela dagen och myst på. Jag har även hunnit rensa både hans garerob och bland hans leksaker. Så nu har det åkt ut mycket grejer i förrådet.

Vad händer ikväll då? Är det något bra på tv:n tro? Det är ju fan aldrig det nu för tiden..

Kommentarer
Postat av: kickan

Något som sebbe kan få låna? :)

2010-07-06 @ 22:11:20
URL: http://kick86.blogg.se/
Postat av: Jane

Men du, det brukar ju alltid fattas folk, man brukar väl oftast kunna få upp till 80% iaf? Bättre än inget...

E ju så jäkla svårt att få tag på jobb nu... :/

Trist att dom inte kan erbjuda mer! kram

2010-07-07 @ 10:56:39
URL: http://lifeofjane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0