No more.

Aldrig mer stråket för min del. Alltså fan vad överskattat det är alltså! Som jag skrev i mitt förra inlägg så får man ju inte göra något annat än att stå i kö, och det är så packat med folk inne i tälten att det knappt går att gå. Plus att det är så jävla dyrt! Är jag bitter eller? haha

Ja vi var ju ut igår. Hade super trevligt hemma hos Agneta där vi käkade middag och fördrack lite. Sen gick vi ner på stråket och tappade bort typ alla. Jag, Tommy, Sandra och Monia var där nere i typ en halvtimme innan vi gick upp på Plaza. Jag vet inte vad det var med mig igår men jag var inte ett dugg festsugen. Så på plaza var vi också typ en halvtimme sen kom Maddes kille och skjutsade hem oss. Nej, nästa år blir det inget stråkande för mig. Säger man nu ja, haha! ;)

Trodde att jag skulle vakna upp med världens huvudvärk idag, men jag mår prima. Tack å lov! Madde ringde i förmiddags och frågade om hon fick ta med Milton ner och kolla på karusellerna, visst fick hon göra det så jag och Bische fick lite egentid idag :) Vi åkte och köpte mat och satte oss nere vid sjön. Dock så blåste det som fan, men det var mysigt ändå :)

Ikväll ska vi mysa ner oss i soffan och bara vara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0