Måndag igen..

Jag hatar måndagar! men vem gör inte det? Men nu är det bara en vecka kvar tills Bische ska vara hemma med oss en hel månad, åh vad skönt det ska bli att få ha han hemma. Säger jag nu ja, haha ;)

Har haft en solig och skön helg!
I fredags så satt jag å sara ute hela kvällen å drack vin. På lördagen så åkte vi på expo norr en sväng, inget speciellt att se men skönt att komma ut lite. Sen kom mamma och co å grillade med oss. Senare på kvällen så blev det vin igen :) Jag tycker om vin ja! ;)
Igår så var vi på djungelhuset en sväng, men det var så jävla mycket folk så vi orkade inte vara där så länge. Ja det var typ vad vi har gjort i helgen :)

Vad har ni haft för er?

Milton tycker att det är roligaste att hoppa omkring i hoppborgen :)

Vilar lite :)


Kommentarer
Postat av: Sophie

Å vilken liten charmör! Så söt och så fina kläder han har på sig. Helt enkelt en super fin liten Milton!

2010-07-05 @ 22:33:03
URL: http://ljuvt.blogspot.com
Postat av: Madde

Ja så jävla äcklig film alltså.. Jag vet inte när den kommer, vet inte om den har kommit än. Men jag tänkte kolla på internet om den går att ladda ner haha. Men jag tänker ju inte kolla på den själv iaf..

2010-07-06 @ 14:41:21
URL: http://madeleinewesth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0