Klantröv!

Thats me! Jag fattar inte varför jag jämt ska vara så jävla klantig.
Igår så drack vi lite vin här hemma. Och smarta jag skulle ta vinglaset och mobilen i samma hand när jag skulle förflytta mig, vilket slutade med att mobilen hamnade i vinglaset! Japp så var det med den mobilen, den är ganska död nu om man säger så.
Jag tog lös alla delar på en gång och lät den ligga till imorse. När jag startade den såg allting helt normalt ut, men efter en stund så ringde mamma och hon hörde knappt vad jag sa. Så det är väl något fel på microfonen då. Fan jävla skit! Så typiskt mig. Tur att mitt abbonemang går ut i Augusti så jag kan köpa Iphone! Dock ska jag vänta tills den nya kommer.

Dagen idag har vi spenderat på frösö zoo. Jag fattar bara inte varför dom inte kan snygga till lite där. Ser ju fan ut som det har gjort ända sen jag var liten och det ser bara allmänt slafsigt ut. Okej om det hade kostat 50 spänn att gå in, men nu kostar det ju faktiskt 180! Tycker det är lite för dyrt för det där faktiskt.

Är sugen på vin ja, ovanligt va? haha. Men ikväll tänkte vi se Walk the line på 3:an och bara mysa. Älskar den filmen!


Mamma & Milton kollar på lejonen.

Milton ser lite skeptisk ut :)

Åka helikopter var ju iaf super roligt! :D

Kommentarer
Postat av: Jane

Men Linda, det va verkligen klantigt gjort!! =)



Så jäkla glad han ser ut där på sista bilden, kanske vi ska prova den där nästa gång =)



Kram

2010-07-10 @ 16:23:27
URL: http://lifeofjane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0