Dagen igår.

Vi tog med oss fika/lunch och drog på lövstabadet igår. Väl där mötte vi upp Sandra, Bella och Jennie m fam. Dom små barnen ville inte bada så mycket, och det förstår för fy satan vad kallt det var i vattnet. Men sandra och bella dom låg i mest hela dagen :) Själv så försökte jag bättra på brännan lite, vilket inte alltid är så lätt när man har en 1 åring ;)

Senare på kvällen så följde jag med Jennie och några till och fiskade. Jag & Jennie tog med oss en varsin vinflaska så om vi säger så här så blev det inte så mycket fiske för oss ;) Men trevligt var det!


Sandra & Milton på lövsta.

Fiskar med ena handen och dricker vin med den andra, precis som det ska va :)



Man ska inte leka på järnvägen Jennie! :P

Pernilla fick den största abborren jag någonsin sett alltså!

Kommentarer
Postat av: macknow

Men shit!! Vart fiksar ni då??

2010-07-13 @ 20:46:17
URL: http://macknow.blogg.se/
Postat av: kickan

Hahaha! jag vill också fiska,älskar att fiska!

snart ska du och jag ta ett glas vin :)

2010-07-14 @ 18:19:49
URL: http://kick86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0