Besök.

På förmiddagen idag så kom Kim & Agneta å hälsade på oss, drack kaffe å surrade massa skit. Sen kom Anna och hennes Albin på eftermiddagen, drack ännu mer kaffe å surrade ännu mera skit ;) Det har ju inte varit så roligt väder idag så det var trevligt med lite besök, tror nog Milton tyckte det också.

Bische tog med sig Milton och gick till lekplatsen medans jag gör käk. Idag blir det stuvada makaroner och korv, det älskar Milton.
Ikväll vet jag inte alls vad som händer. Någon som vill ha besök av mig? ;) Sådan mor sådan son, jag blir lika rastlös jag när jag inte har något att göra. Igår kväll hade jag absolut inte nånting att göra så då tog jag mig en powernap på 2 timmar, tror ni att jag var trött när jag skulle sova sen eller? NEJ! Så ikväll vill jag inte bara sitta inne å glo.

Några bilder sen vi var i Önsjön igår. Milton badade så det stod härliga till, men jag var inte lika sugen, haha.


Madde & Milton.

Milton visar hur stark han är, haha.

Mio myser i gräset.

Kommentarer
Postat av: Madde

Men guuuud, ser ju ut som att jag har världens jävla påsar under ögonen, hahahah.. Men Milton var så söt som vanligt.:)

2010-07-20 @ 21:49:24
URL: http://madeleinewesth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0