Våran guldklimp.

Sittter här och väntar på att jag kan köra bil, måste iaf vänta en timme till, jag skulle ju dö om jag skulle mista körkortet. Förut så brydde jag mig inte alls i det där dagen efter, då kunde jag ut och köra bil det första jag gjorde efter att jag hade druckit. Men nu är jag fan skit noga med det. Egentligen så vill jag inte köra bil överhuvudtaget idag, men vi måste ju hämta Milton.

Åh vad jag saknar han nu. Tycker inte alls om att vakna upp när han inte är hemma. Det är dock skönt på natten ;)
Jag älskar den där ungen så mycket att det inte går att beskriva.


Våran guldklimp.

Kommentarer
Postat av: MarielleGrääs

haha jag vet.

ja onsdag går nog bra de :)

2010-01-31 @ 18:40:09
URL: http://lenamarielle.bloggplatsen.se/
Postat av: MarielleGrääs

hos dig blir bra, julian är så lättsam när man är borta, haha :P

2010-02-01 @ 07:29:52
URL: http://lenamarielle.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0