uppe med tuppen!

Jag hade gärna sovit typ 5 timmar till, men det ville inte Milton. Klockan 06.06 vaknade han, jippie! Han har vaknat jätte tidigt den här veckan, annars brukar han ju kunna sova till 7-8 iaf. Jag hoppas detta bara är något tillfälligt! Men jag ska inte klaga, efter att jag såg dokumänteren Den sköra tråden så är jag så glad att vi har fått en friskt barn, och att han stannade inne i magen så länge som det behövdes. Jag satt och bölade mig genom hela dokumänteren typ, se den!

Idag har vi fullt upp, måste på bolaget och lite andra affärer. Sen åka och lämna Milton hos hans farmor, hem och göra oss iordning och sen fara ner på stan! Jag är säker på att det kommer bli skit roligt ikväll. Jag ska dricka med måtta och inte börja grina som jag har en tendens av att göra när jag blir lite onykter, haha.
Dock så började jag få ont i halsen igår kväll och det har fortfarande inte gått över, hoppas det blir bättre under dagen.

Trevlig helg på er!

Kommentarer
Postat av: Madde

Haha, systrarna lipsillar. Vi är precis likadan.. ;)

2010-01-30 @ 09:52:11
URL: http://madeleinewesth.blogg,se
Postat av: Jennie

Ni får säkert jätteroligt ikväll! Det är du värd som sliter hårt om nätter och dagar! Jag hade också lite ont i halsen igår kväll..men som bortblåst nu. Ha skoj ikväll nu :)

2010-01-30 @ 11:15:23
URL: http://www.bodne.blogspot.com
Postat av: MarielleGrääs

Ja, eller hur. dom har ingen rätt att få leva!

haha ja det tycker jag. sen är det samma för mig, alla jag vet har gudomligt lätta barn, som sover hela nätterna :P

näe, men vi har anmält oss där iallafall, hoppas verkligen att vi får något snart.



jag i veckan skulle passa alldeles utmärkt att ses, jag kan alla dagar. när passar det för er? :)



2010-01-30 @ 11:40:14
URL: http://lenamarielle.bloggplatsen.se/
Postat av: Anonym

Men överdriv, du Gråter väl aldrig på fyllan, hänt någon enstaka gång kanske ;-) hoppas du där kul ikväll! Tommy

2010-01-30 @ 23:12:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0