Söndag idag igen?

I fredags var jag helt säker på att det var söndag, igår så trodde jag också att det var söndag men det är ju idag som det är söndag :) och det innebär att det är sista dagen som bische är ledig. Har varit så skönt att haft han hemma i nästan 2 veckor, nu har jag blivit så bortskämd att jag nästan gruvar mig till att jag och Milton ska vara själv om dagarna igen.
Men som tur är så kommer ju Miltons gudfar och en av mina bästa vänner imorgon! åhhh vad jag har saknat honom! Jag ska mysa med han så mycket jag bara kan den här veckan, för tyvärr så åker dom hem redan på lördag igen. Stefan, Tommys sambo är också med och det ska verkligen bli super roligt att träffa han igen också, han är så go! :)

Så denna veckan har vi fullt upp ändå. Ska också hjälpa familjen att flytta, dom har fått tag på ett super mysigt hus i Ångsta men stor tomt och stall och allt det dom behöver :) Jag tror det kommer bli super!

Städade bort julen igår också, tycker att det är skönt att allt är över faktiskt. Tack å lov att det bara är en gång om år.

Nu ska vi mysa ner oss i soffan (som vanligt) :), och sen blir det en tidig kväll ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0