Sömnbrist.

I hela mitt liv har jag alltid behövt sova 8 timmar för att vara utvilad, tror inte att jag har gjort det en gång dom senaste 7 månaderna. Så nu är jag TRÖTT! När ska våran älskade lilla son börja sova riktigt om nätterna? Inatt vaknade han 4 och somnade inte om förän halv 6, jag fattar inte vad det beror på. Eller ja det är väl antagligen tänderna, men tänk om det inte är det då, tänk om han kommer hålla på så här länge till. Då vet jag inte vad jag gör! Jag känner mig mer död än levande om dagarna. Och vila när Milton sover om dagarna det går inte för mig för då är jag alldeles för stressad för allt annat som måste göras.
Jag hoppas att det blir bättre snart, tänk om han håller på så här när jag ska börja jobba och han ska på dagis, då vet jag inte vad jag gör.

Dagen idag då. Åkte ut till mamma imorse, och har varit där i princip hela dagen. Sen hem, gjorde middag, och nu soffan. Jag och madde skulle egentligen väg och simma men hon kunde inte idag så det blir på torsdag istället. Men då får jag ångest så nu måste jag göra nånting annat, dra för fönstren och köra lite aerobics kanske? ;)

Imorgon då ska jag åka iväg och göra naglar! :) fan vad skönt det ska bli. Har inte haft det nu sen ett tag innan Milton föddes. Jag känner mig så mycket fräschare på något vis då :) Ansiktsbehandling skulle jag vilja göra också, är behövligt!

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: MarielleGrääs

jag lider verkligen med dig, och hoppas att det vänder snart. julian sover fortfarande inte hela nätter, äter minst en gång och vaknar kanske 3-4 ggr utöver det. vissa nätter kan vara bättre, andra sämre. och jag trodde att det skulle vända när han fyllde 1år (fråga mig inte varför) haha, men jag bara trodde det. jag är förresten likadan, måste sova minst 8 timmar annars är jag inte riktigt vaken under dagen. med det kan jag alltså säga att lyckats sova mig igenom ett helt år, pretty damn good, haha.

2010-01-13 @ 12:12:35
URL: http://lenamarielle.blogg.se/
Postat av: stefan

sömnbrist lät ju inte så kul, vi får hoppas på att det snart går över då! :)

2010-01-14 @ 07:46:21
URL: http://showsegna.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0