Så blev det med det.

Igår var ju vi barnlediga och hade egentligen tänk att ha en myskväll med chips och film. Klockan 21 däckade jag i soffan å där låg jag och snarkade tills bische väckte mig och sa att vi skulle gå och lägga oss i sängen. Klockan 9 imorse vaknade jag, och jag kan säga att så utvilad som jag var då var det länge sen jag var!
Lite tråkigt bara med tanke på att man för en gångs skull är barnledig och då sover man bort kvällen, haha.

Nu så var denna jobb helg över. Vecka 5 ska jag börja jobba varannan helg, blir bra med lite extra pengar.
Påtal om pengar så är jag så jäkla sugen på att se Snabba Cash, vi ska gå på bio på alla hjärtans dag så då blir det nog den. Har bara hört massa gott om den.
Det går så mycket bra på bio nu, men tyvärr så hinner vi ju inte se allting. Har ju inte ens sett New Moon än! och nu kan man ju lika gärna vänta tills den kommer ut. Avatar däremot är en av dom bästa filmerna jag sett! Fan vilken grym film alltså. Så ni som inte har sett den än, SE DEN!

Sitter just nu och kollar på en program där det är en familj med 6 ungar, 6 UNGAR!!! Hur fan klarar man av det? Tänk om vi skulle ha 6 st Milton, då skulle jag dö, haha.

Nu ska jag gå och göra mig lite kaffe.

Kommentarer
Postat av: Jennie

Ja men det tycker jag låter bra, kan nog alla dar utom onsdag tror jag! Har du nån bra dag? Haha, ja det där kortet på step in nyttjas verkligen inte som det borde. Självdisciplinen är dålig, eller är det karaktären kanske :) Skönt att du fick sova ut inatt iaf!

2010-01-17 @ 23:15:34
URL: http://www.bodne.blogspot.com
Postat av: MaryElle

sv: jo man kan ju det, så jäkla underbart ;) men det är ju fan ingen som hör av sig, så jag får se hur det blir :P

2010-01-18 @ 10:41:13
URL: http://lenamarielle.blogg.se/
Postat av: kickan

Jag vill också se den filmen :)

2010-01-18 @ 19:13:48
URL: http://kick86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0