pa-pa

Så har Milton låtit hela dagen, pa-pa pa-pa, låter nästan som att han säger pappa :) Han har börjat "prata" mycket mer nu, så roligt att lyssna på. Allting går så fort nu att man knappt hinner med. Jag gruvar mig nästan till att jobba i helgen bara för att jag är rädd att jag ska missa när han kryper första gången, hihi. Men samtidigt så längtar jag efter jobbet faktiskt, ska bli skönt att göra något annat en par dagar. Från och med v5 ska jag börja jobba 13%, alltså varannan helg. Bra att få in lite extra pengar!

Idag så drog jag mamma och systrarna till IKEA. Handlade massa nya grejer till Miltons rum, längtar tills man får börja indreda där. Nästa helg ska Bische få ta med sig hans säng på jobbet och måla om den, för tillfälligt är den svart så att den matchar våran säng :) Men hans rum ska gå i färgerna vitt och grönt så då måste ju så klart sängen vara vit också! :)

Ikväll blir det nog inget speciellt, en film kanske. Eftersom jag jobbar imorgon så blir det tidig kväll så att jag är utvilad. Imorgon kväll ville mamma låna Milton, men vad fan ska vi göra dårå? Vi har inte särskilt mycket pengar så det läre väl bli en hemmakväll med någon film, som vanligt. Eller någon som har något annat förslag? :)

Kommentarer
Postat av: stefan

Det kommer väl snart pratandet alltså :D



och hemmakväll lät väl roligt? :)

jag skulle kunna komma upp och kika med er, så kan jag stå för gotta ^^

2010-01-15 @ 19:51:16
URL: http://showsegna.wordpress.com/
Postat av: Anna

Det är ju så kul att inreda barnrum. Jag ändrar om på Noras rum hela tiden, ibland ser det riktigt bra ut och en del dagar finns det ingen hejd och allt är huller om buller ;-)

En promenad låter bra, men som det ser ut ska kylan hålla i sig ett tag till..

Vi kan ju byta nr på FB, så kaffedate eller promenad blir av framöver. ha ha..

2010-01-15 @ 20:18:56
URL: http://nothingisthesame.blogg.se/
Postat av: Jennie

Vilken god smak du har, vitt och grönt! Dom färgerna går Mios rum också i :) Vi funderade ett tag på babysim men känner att vi lika gärna kan plaska själv med han. Jag tränar ju på step in så då har jag även tillgång till badet närsomhelst, så jag åker dit lite titt som tätt och badar med han. Har ni planer på att börja eller? Hoppas det går bra att jobba i helgen! Vi borde ta en kaffe nån dag, är ju som så lättsamt egentligen, Bara en trappa upp eller ner :)

2010-01-15 @ 20:42:32
URL: http://www.bodne.blogspot.com
Postat av: Sophie

Mysigt med framsteg! Åh, fint med grönt och vitt, grönt är så rofyllt. Ska snart ta och bjuda dig och Milton hem till oss på lite fika.

2010-01-16 @ 19:25:12
URL: http://ljuvt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0