Mitt 2009

Måste väl också göra denna lista då :)

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Födde barn :)
2. Höll du några av dina nyårslöften? Hade inga.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Japp.
4. Dog någon som stod dig nära? Nej.
5. Vilka länder besökte du? Var endast i kalla Sverige.
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? Nja.. tror inte det.
7. Vilket datum från 2009 kommer du alltid minnas? Den 6:e Juni så klart.
8. Vad var din största framgång 2009? Hmm, kan inte komma på något just nu.
9. Största misstaget? Kan faktiskt inte komma på något där heller.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Inte skadat mig, men sjuk har jag väl varit någon gång under året.
11. Bästa köpet? Våran bil.
12. Vad spenderade du mest pengar på? Milton tror jag :)
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Ja.
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Ingen speciell.
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Gladare helt klart!
16. Vad önskar du att du gjort mer? Tränat.
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Ätit onyttigt.
18. Blev du kär i år? Jag var kär innan 2009.
19. Favoritprogram på TV? Desperate Housewives, utan tvekan :)
20. Bästa boken du läste i år? I år har jag faktiskt inte hunnit läsa ut en enda bok, började på första boken av Twilight, tror jag har kommit halvvägs nu.
21. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? En perkulator.
22. Något du önskade dig men inte fick? Nej.
23. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Låg på BB :)
24. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Nej jag tror faktiskt inte det, jag fick allt det jag önskade mig och lite till.
25. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Tunikor, toppar och leggings.
26. Vad fick dig att må bra? Hela våran härliga familj.
27. Vilken kändis var du mest sugen på? Ehh?
28. Vem saknade du? Nu efter Milton har fötts så saknar jag mina mormor, morfar och farfar som inte finns längre. Jag vet hur mycket dom hade älskat honom.
29. De bästa nya människorna du träffade? Ja du, bra fråga.
30. Planer för 2010? Ställa oss i tomtkö, leta efter ett hus, börja jobba igen, skola in Milton på dagis, åka utomlands och massor av andra saker!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Jättebra präst tycker jag! Vi hade ju bröllop och dop samtidigt. Eller ja, vi överraskade med bröllopet. Vilken kyrka döptes Milton i? Jag ska börja jobba 25% om två veckor känns lite både och. Sen om ca 2 månader går jag upp till 60%. Vad jobbar du med? Ser att ni ska bygga hus, var letar ni tomt?

2010-01-10 @ 22:41:27
URL: http://www.bodne.blogspot.com
Postat av: Anonym

Ja du gumman det var verkligen ditt år 2009, lite mitt också ;-) men mest ditt. Hoppas ni har ett stort hus snart så man kan komma och hyra garaget en sommar ;-) kram tommy gbg

2010-01-11 @ 10:02:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0