Middagsmys.

När Bische har slutat jobba så drar vi ut till mamma och co. Där väntas det en gomiddag med inbakad fläskfile och ananaspaj till efterrätt! Vi stannar kvar där över natten för annars måste vi ju åka hem så tidigt med Milton. Skulle vilja se någon bra film ikväll också, någon som har något bra förslag?

Vi såg ju 2012 igår, den var helt okej. Dock lite dryg emellanåt. Den är säkert bättre på bio.

Vad ska jag och Milton göra hela dagen fram tills att vi ska åka då? Milton har hostat hela natten och hela morgonen så jag vill inte bege mig ut med han. Blev inte ens någon morgonpromenad imorse.
Vi tar gärna emot besök! :)

Kommentarer
Postat av: Jennie

Hej! Attans att jag inte hann läsa det här tidigare. Hade kunnat kommit ner en sväng ju :) Har bara segat på här hemma i tröttheten! Ha det så bra hos mamma din!

2010-01-23 @ 15:06:23
URL: http://www.bodne.blogspot.com
Postat av: Sandra

Jag och Belliz kom ju =) <3

2010-01-27 @ 11:39:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0