Man ska inte kasta sten i glashus.

Jag tänker inte nämna några namn i detta inlägg, DU vet vem du är och jag vet att du läser min blogg.

Jag förstår bara inte hur du orkar? Vad är det som gör att du är så intresserad av mig och mitt liv? Det finns ju bara en sak och det är ren avundsjuka. Jag tänker inte smutskasta dig på något sätt för det har jag ingen anledning till att göra. Det enda jag vill är att du lämnar oss ifred! Vi har aldrig gjort dig nånting så jag ställer dig frågan igen, VARFÖR håller du på så här? Vad får du av det här?

Skadeglädje i all ära, men det du håller på med är inte skadeglädje, det är något helt annat!
Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta..

Och tills nästa gång du kommer på något sånt här, KASTA INTE STEN I GLASHUS!

Kommentarer
Postat av: Pether

Men vad är det som har hänt då?? :S

2010-01-05 @ 18:21:00
URL: http://allahososs.blogg.se/
Postat av: Mia

Hon som orsakat detta är en ful, falsk jävla IDIOT!

2010-01-06 @ 09:59:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0