Lugn och skön helg.

I fredags kom Björn och Kimberly hit, vi drack kaffe, surrade och slö kollade lite på Lets dance.
Igår kom dom hit igen vid 12 tiden, vi gjorde lunch, drack kaffe, spelade kort, åt middag, spelade buzz, åt chips och kollade på en film. En lugn och härlig lördag.
Idag ska vi åka ut till mamma och dom å hjälpa till lite. Man samlar ju på sig en del när man har bott på samma ställe så länge så det är säkert mycket som ska kastas. Jag är också spänd på att se det nya huset :)

Bische fick sovmorgon idag så han ligger fortfarande. Jag & Milton klev upp vid 7, åt lite frukost, lekte lite sen blev han så gnällig och sömning så nu sover han igen :) Jag ska ta mig en dusch sen väcka min karl!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Ja det är klart man ska få ha fest ibland :) Och när man bor i lägenhet får man ju räkna med att det inte kan vara knäpptyst. Angående nätterna och barnen så går ju allt i perioder, så vi får tänka på att det blir bättre :) Håkan är arbetslös så vi är hemma båda två, skönt att ha han hemma, och roligt för Mio men samtidigt så vore ett jobb välkommet. Jobbar din sambo? Hur länge ska du vara mammaledig hade du tänkt?

2010-01-10 @ 11:14:31
URL: http://www.bodne.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0