Kaffe!

Förut hatade jag kaffe, jag kunde inte ens äta någon glass med kaffesmak. Men nu så älskar jag kaffe! Det började (konstigt nog) när jag var gravid, då började jag dricka mer och mer kaffe å nu dricker jag varje dag. Dock så är det en nackdel, jag ser att mina tänder börjar blir gul(are). Det beror säkert mycket på snusningen också, men det har jag faktiskt slutat med nu. Okej, jag har smakat någon snus av vänner, men jag har inte köpt någon dosa på 1½ vecka nu, jag hoppas att jag klarar det. Tycker att det är så förbaskat onödigt med nikotin, både cigg och snus. Men hellre snusa än att röka iaf, nu när jag inte röker längre så känner man hur jävla äckligt det luktar alltså. By the way så har jag varit rökfri i 1½ år nu, wiihoo! Okej jag har rökt någon gång när jag har druckit, men inget mer. Tycker inte ens att det smakar gott längre.
Nog om det..

Vid lunchtid åkte jag och Sara ut till Cimona och barnen. Gud vad mycket dom har vuxit dom små! :) Men när man ser Milton bredvid dom så ser han ut som en jätte ;) Vi åt lunch och drack KAFFE! mys mys.

Nu sover lillen och jag och pappan tänker faktiskt lyxa med ett bad, men först så ska jag dricka upp mitt kaffe ;)

Imorgon så blir det ev en tripp till IKEA också, hoppas hoppas.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul med ikea, var där senast idag, en sväng förra veckan också ;-) vad ska ni köpa? Kram tommy gbg

2010-01-14 @ 19:52:52
Postat av: stefan

Det är bra att du inte röker längre, big up! :D

Btw ska ni ha lite kalas för brorsan när han fyller år hemma hos er? :)

2010-01-14 @ 22:52:05
URL: http://showsegna.wordpress.com/
Postat av: Jennie

Vad duktig du är som håller igen med snuset! Starkt gjort! Dumma jag tog och började igen 1 månad efter jag slutade amma. Var ut på krogen och köpte en dosa eftersom det finns inget godare än att snusa när man dricker..sen var det kört. Hoppas ni har en bra dag, på Ikea eller ej :)

2010-01-15 @ 10:19:26
URL: http://www.bodne.blogspot.com
Postat av: Maggan

Ha en bra IKEA-dag :-)

2010-01-15 @ 14:33:10
URL: http://karinmargareta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0