Kaffe och surr.

Idag gick jag och Milton upp till våra grannar Jennie, Mio och hennes man Håkan. Det var väldigt kul att få träffa dom, speciellt eftersom Mio är i Miltons ålder. I sommar kan dom springa runt här på gården och leka :) Vi drack kaffe och surrade om allt möjligt. Skönt att ha en till som man bara kan gå över till och dricka en kopp kaffe ;)

Annars då? Ja annars så har vi inte gjort något speciellt. Bäddade rent i alla sängar idag så nu längtar jag till att gå och lägga mig, undra om man skulle tagit ett bad innan, blir som extra skönt då :)
Milton fick smaka korvstroganoff idag också som pappa gjorde, jag tror han tyckte det var riktigt gott! Så imorgon ska han få det till lunch också. Verkar som att han kan äta mjölkprodukter, har inte märkt något på han iaf. Förutom att han är hård i magen just nu, men det var han några dagar förra veckan också så det kan inte vara mjölken det beror på.

Har fasnat för en serie också, The big bang theory. Haha dom är så kul dom där nödarna :) Har laddat ner alla avsnitt så nu har man ju det man gör ett tag.

Puss från mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0