Heldag med Sara.

Dagen började klockan 06.15 imorse, då ville icke Milton sova längre, men det ville mamman kan jag lova! :) Men det var bara att gå upp, lade Milton bland sina leksaker som vanligt på morgonen, jag kröp ner i soffan under täcket en stund. Men där fick jag inte ligga lång stund, min son är väldigt rastlös och vill göra nya saker hela tiden! Så då fick han kolla på när mamma gjorde situps :) Sen blev det grötfrukost, och efter det ville Milton sova en stund till.

Runt 11 tiden åkte vi till Sara där vi fick super god lunch. Sen drog vi på barnens hus en sväng, var tvungen att köpa nya nappar till Milton för alla vi har är spårlöst borta. Lite senare åkte vi på Coop och handlade lite smått och gott. Hem till Sara och lämnade av henne, åkte upp och hämtade bische på hans jobb sen på sjukhuset. Bisches farmor har fått en stroke så vi var där och hälsade på henne. Även fast det inte är min farmor så blev jag alldeles tårögd, det enda hon kunde säga var ja, hon förstod allt vi sa men hon kunde inte svara på något. Så hemskt att se dom ligga där alldeles hjälplösa. Hon kommer piggna på sig så småningom sa läkaren, tur det!

Efter det skyndade vi oss att hämta upp Sara och sen hem och gjorde kassler&brocoligratäng, blev riktigt gött! Sen dess har vi bara legat i soffan och trynat, såå skönt! :)

Det var min dag det :) vad har ni gjort idag?

Kommentarer
Postat av: Kicki

Jag har försökt fixa en sångpåse till Agnes, men det går drygt.. sen har jag börjat ta bort julen lite smått, varit och handlat och sen lagat mat och det vanliga en mamma måste göra. Min dag!

2010-01-11 @ 21:36:59
URL: http://ekogatan.blogg.se/
Postat av: Kicki

En påse med lite olika leksaker och djur och texter till olika sånger, så kan barnet dra ett djur med tillhörande text och så sjunger man om det :) Agnes tyckte det var jättekul igår när vi testade!

Tänkte göra sagopåsar också.. men det vet jag inte om jag orkar nu :P Kanske vid nästa unge :)

2010-01-12 @ 07:21:11
URL: http://ekogatan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0