Hatar tekniska grejer!

Jag hatar verkligen när datorn, tv:n mobilen eller liknande strular. Och nu är det datorn som håller på, eller egentligen är det inte datorns fel, det är något fel på routern, men jag blir så förbannad att jag vill slänga ut datorn genom fönstret alltså! Internet funkar i typ 10 minuter och sen lägger det av, så har det hållt på i flera dagar nu. Måste väl köpa en ny router, igen! Haha vilket i-landsproblem :)

Hade en mysig kväll hos mamma igår. Men jag däckade i soffan när vi kollade på en film, var så jäkla trött. Och tur var väl att jag la mig när jag la mig för Milton vaknade 05.38 imorse och vägrade somna om, jahapp det var väl bara att kliva upp då :) Men trött var jag kan jag lova! Får hoppas att han sover lite längre imorgon.

Fan vad dålig jag har varit på sistone att ta kort, ska bli ändring på det! Milton kan nästan krypa helt nu, och det måste ni ju få se så klart :)

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Åå så kul att han kryper :) Får väl se i veckan antar jag, för en kaffe ska vi ta tycker jag! Är väl tis em eller typ tor, fre som passar mig, dig då? Avatar var mäktig, ok film men inte riktigt sånt jag brukar fastna för. Det här med tekniken blir man aldrig klok på, hoppas det löser sig iaf!

2010-01-24 @ 22:43:46
URL: http://www.bodne.blogspot.com
Postat av: HLI

Hmm, har du möjligtvis comhem? Jag hade samma problem förut och då sa dom att deras modem tillsammans med en annan router kan ge störningar, så då skickade dom upp ett nytt modem med router i till mig!!

2010-01-25 @ 08:35:55
Postat av: Sophie

Tack för kommentaren, gjorde mig genast mer lugn (fast är inte direkt rädd om jag säger så, men som du skrev om man läser för mycket får man ju extremt mycket tankar..)



Hoppas familjen mår bra och att ni får en fin dag idag när Bische fyller år.



Självklart ska ni får göra det, den här veckan har jag lite fullt upp men nästa vecka skulle funka fint för mig om ni kan då någon dag?

2010-01-25 @ 10:34:44
URL: http://ljuvt.blogspot.com
Postat av: Carro, Casper´s mamma

vet inte om det kom iväg det jag skrev, internet är inte det bästa här om man säger så...haha



Här får man oxå gå upp på nätterna han vill forfarande äta. men vi ska försöka få bort det, för man e verkligen super seg på dagarna.. och det är inte kul och nu är gan förkyld med och idag har han bara gnällt så idag e man extra seg ahha=)



Ja jag längtar tills hans feber försvinner så man kan vara ute igen, att sitta inne en hel dag bara det gör att man är trött....

2010-01-26 @ 18:33:32
URL: http://morsanochtregrabbar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0