DollarStore.

Imorse när vi vaknade så hade Milton fortfarande lite feber, men det gick över efter ett tag. Då var han som vanlig, pigg och gnällig ;) Så Jane undrade om vi skulle åka på Dollar eftersom det inte blev något igår, så vi gjorde oss iordning och for. Dock så fanns det typ ingenting, handlade för exakt 133kr, brukar ju som kunna bli lite dyrare när man är där :) Men men, mer att shoppa kläder för då! Hoppas inte bische läser detta ;)

Klockan är 18.10 och Milton sover redan, han har nästan inte sovit nånting idag så han var så trött.
Ringde föresten BVC idag också ang Miltons "sömnproblem". Hon tyckte att vi skulle testa att flytta in sängen i hans rum. Alla barn vaknar till på nätterna men dom flesta somnar om av sig själv, men eftersom Milton inte gör det så kan det bero på att tex någon av oss snarkar, vänder på oss eller pratar i sömn eller liknande. Att han är lättväckt helt enkelt. Så nu ska vi göra det och hoppas på det bästa. Vi måste också försöka avvänja han vid att äta på nätterna vilket inte är det lättaste, man måste ha ett jävla tålamod! Vilket man inte har när man är trött, men vi får hjälpas åt helt enkelt. Tänk vilken lättnad det kommer bli den dagen han börjar sova riktigt, då kanske man äntligen får känna sig som en människa igen.

Imorgon ska jag klippa mig också! Om någon har något tips på någon snygg frisyr så hojta till! Jag vill göra nånting nytt.
Funderar på att gå upp till grannen och ta en kopp kaffe om ett tag, beror på hur seg jag blir :)

Kommentarer
Postat av: kickans mamma

nääkommer du hit da??.......dax snart elle..o ta med gnäll Milton hahahaha....:)

2010-01-27 @ 18:37:45
Postat av: Lena & Melwin

den går för fort =)

2010-01-27 @ 18:52:49
URL: http://doohdooh.blogg.se/
Postat av: Lena & Melwin

känner igen mej i erat sov problem, Melwin har alltid vaknat på nätterna 5-8 ggr..och äter 5 flaskor..

men nu har vi bytt välling till grövre och nu sover lille mannen,vaknar 2 ggr kanske..och vi lägger han runt 22..Och vi kom även på ju mer han sov på dagen ju mera sov han på natten hihii lite omvänt!! =)

2010-01-27 @ 18:55:47
URL: http://doohdooh.blogg.se/
Postat av: MarielleGrääs

haha det är precis som att du skriver om julian, dom är så lika varandra. vi försöker avvänja han att äta på nätterna men han är så jäkla envis alltså, haha. det där med att han ska sova i sitt egna rum har jag tänkt på jätte mycket, eftersom jag snarkar, och christian pratar jämt i sömnen, så vi behöver verkligen få tag på en trea :P tror det är en bra idé. jag orkar snart inge mer, haha. vill sova en hel natt ostört utan att behöva lämna bort honom till någon.

2010-01-28 @ 14:22:59
URL: http://lenamarielle.bloggplatsen.se/
Postat av: Monia

Jag ska flytta hugo oxå till eget, men jag kan inte riktigt än.. kommer bli sååå ensamt! =)



Jajjemän blir utgång sen! =)



Kram

2010-01-29 @ 03:29:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0