Dålig start på dagen.

Natten har varit en av dom värsta. Milton har vaknat en gång i timmen, 23.40, 00.40, 01.52 och så fortsätter det. Klockan halv 5 vaknade han och vägrade somna om, då bröt jag ihop, jag bara grät och grät, kände mig helt maktlös och visste inte vad jag skulle göra. Sömnen är viktigare än vad man tror alltså. Efter många om och men så somnade han om, vaknade klockan halv 8 och då klev vi upp. Från halv 8 till halv 11 så gjorde han inget annat än å gnälla och gnälla, och tro mig jag provade allt. Han ville inte ha välling, inte gröt, inte vatten ingenting. Ville inte sova ute i vagnen, inte i sin säng inte i våran säng och så fortsatte det. Till slut orkade jag inte längre och ringde till bische och bad han komma hem. Snäll som han är så kommer han hem tar ut Milton i vagnen och går med han tills han somnar. Då fick jag iaf sova en timme. Sen när jag vaknade så kändes allting mycket bättre, Milton var snällare och så fort han ler mot mig så glömmer jag allt det dumma :) Då tog vi oss ett bad jag å Milton. Det var mysigt.

Efter badet gick hela familjen ut på en promenad, var skönt med lite friskluft. Milton somnade igen i vagnen, han var nog väldigt trött han med sen natten, han sov ute i ungefär 2½ timme.

Verkar som att det blir ett bra slut på dagen iaf.
Är en film på 9:an ikväll som verkar bra. Om jag håller mig vaken tänkte vi kika på den.

Kommentarer
Postat av: MaryElle

ja riktigt bra att det går :)

hoppas bara vi hittar något som passar.

ja, vi har anmält oss där, så vi hoppas att turen är på våran sida :)

2010-01-19 @ 09:20:09
URL: http://lenamarielle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0