Busy woman.

Känns som att jag aldrig har tid att sitta ner och andas ut. Fullt ös medvetslös hela dagarna.
Idag ska vi på Barnens Hus, Lindex och sen ner på stan en sväng. Måste hitta nånting att ha på mig imorgon :) Då ska vi ju ut och fira Bische sen han fyllde år. Först ska vi käka på O´learys sen till Mikaela och Dalle å förfesta och sen ska vi faktiskt ut! Hoppas det blir roligare den här gången än sist. Jag lovar att jag kommer säga på söndag -Jag ska aldrig mer gå ut på krogen. Haha

Tacos middag blir det hos Mikaela och Dalle idag, man kan nog aldrig få nog av tacos tror jag! :)
Sen ikväll ska vi se en film, Case 39, verkar skit bra.

Veckorna går så fort att man knappt hinner med. Men det är bra, det är ju alltid skönt med helg :)

Kommentarer
Postat av: Lena & Melwin

Tack så mycket =)

2010-01-29 @ 19:29:56
URL: http://doohdooh.blogg.se/
Postat av: Madde

Tur du hittade något tills imorgon! :)

Och ang tröjan, den var ju riktigt snygg. Tror jag ska köra på något sånt imorgon faktiskt. ;)

2010-01-29 @ 20:00:29
URL: http://madeleinewesth.blogg,se
Postat av: O`learys

Jag tycker du inte bara ska tänka till en gång utan två gånger innan du kommer hit och äter.

Varför kan du nog lista ut själv.

2010-01-30 @ 12:42:15
Postat av: Anonym

Jag glömde skriva att det var jag totte som skrev igår så att du inte får något annat för dig. Och besvära mig inte med att komma tillbaka nån gång!

2010-01-31 @ 18:22:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0