Bloggdesign.

Jag är skit sugen på att ändra min design igen. Men säger jag det till bische så skjuter han mig, haha. När han gjorde den här designen som jag har nu sa han att nu tänker han inte ändra den på minst ett år. Men jag tänker iaf tvinga han att byta ut bilderna, vill ju ha bilder på när Milton är stor nu :)

Har varit en lugn och skön dag. Jag sov i gästrummet inatt så att jag skulle få sova ostört en natt, det var hur underbart som helst kan jag lova. Jag klev upp halv 7 när bische åkte på jobbet. Vi ska testa den här veckan att göra så här, och om det funkar och han inte är allt för trött på jobbet så ska vi göra så tills Milton har börjat sova normalt. För även om det är jag som tar han på nätterna så vaknar ju bische varje gång ändå. Jag hoppas att det funkar så här för jag känner mig nästan som en annan människa nu idag när jag har fått sovit bra.

Madde kom vid 11 tiden, då käkade vi lite lunch som bestod av jordgubbs smoothie och hårdbrödmackor med skinka och keso.
Jag kan iaf säga att vikten börjar sakta men säkert minska nu, har dock inte kollat midjemåttet, ska göra det sen. Även fast det tar sin tid att göra på detta sätt, att äta bra och motionera så känns det ändå som att det är det bästa för mig. Jag tror helt ärligt att jag inte skulle klara av att göra cambridge eller något liknande, jag tycker om mat alldeles för mycket för det! :) Men däremot så skulle jag kunna testa GI, vi kör väl mer eller mindre på GI redan nu, vi har minskat på pasta, ris och potatis. Men ska väl försöka sluta med det helt för en tid. Som i fredags tex så åt vi fläskfilé med fetaostsallad till, var hur gott som helst! Man behöver fan inge strips eller liknande.

Milton sover nu så jag och madde tänkte kika på en film. Göta kanal 2 :)

Kommentarer
Postat av: Jennie

Hej! Klart du vågar, bara man tar sig iväg så går det. Häng på mig, en gratis träningsvecka till att börja med kanske? :) Ja men passar en kaffe på torsdag? Vilka tider brukar Milton sova under dagarna..ungefär?

2010-01-19 @ 21:21:06
URL: http://www.bodne.blogspot.com
Postat av: Anonym

Haha och du och jag skulle kunna köra sådan dvd arobics ihop, typ via webcam eller så ;-) nejdå skämt och sido men hoppas det går bra för dig. Kram tommy

2010-01-19 @ 23:53:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0