Vilka är alla andra?

Det är ganska roligt. När jag skrev att jag skulle skaffa lösen på bloggen så var det inte ens hälften som skrev och ville ha lösenordet. Så typ hälften av dom som läser vågar alltså inte säga att dom läser? Haha, det är så fjantigt.. Jag skriver denna blogg för min egen skull, så jag bryr mig inte i hur många läsare jag har. Tycker att det känns mycket bättre nu när jag vet vilka som läser.

Natten har varit bra! Milton vaknade klockan 5 imorse och höll på att stöka på i typ en halvtimme, men sen somnade han om och sov till halv 8. Det konstiga är att jag är lika trött för det, haha. Antar att man kanske måste få sova så här ett tag för att man ska få känns sig utvilad. Dom här 2 dagarna har jag iaf sovit 6-7 timmar per natt, och annars kanske jag sover 5 max, så det är ju stor skillnad!

Snart kommer mamma och hämtar oss. Vi ska åka dit idag och mysa, äta middag och så. Bische kommer också när han har slutat jobba.
Ikväll ska vi har tvättstugan, kul att tvätta på en fredag, not! Men vi måste, har så jäkla mycket tvätt. Sen tror jag Frida skulle komma hit och dricka något glas vin också, MYS! :)

Trevlig helg på er!

Kommentarer
Postat av: Frr

Fanken! Jag glömde lägga vinet på kylning!! Men jag kommer iaf :) Puss påre!

2010-02-05 @ 10:17:11
Postat av: Maggan

Trevlig helg till Er med :-)

2010-02-05 @ 11:49:19
URL: http://karinmargareta.blogg.se/
Postat av: emma

när jag frågade vilka som läste min blogg så va det 5 st som skrev, de resterande 20 ville helst va anonyma =) funderar oxå på att sätta lösen...

2010-02-05 @ 16:58:02
URL: http://emmaotterbo.blogg.se/
Postat av: caroline, -mamma till Casper

7månader och 2 veckor imorgon =) Ja det e underbart att få höra det första ordet =) Snart hoppas jag på att få höra mamma... hehe

2010-02-05 @ 19:33:07
URL: http://morsanochtregrabbar.blogg.se/
Postat av: Sophie

Visst är de :) Mm, Gia var riktigt bra. Hon är ju så vacker Angelina. Hoppas du och familjen mår bra och att ni har haft en fin dag hos mamma din.

2010-02-05 @ 19:39:46
URL: http://ljuvt.blogspot.com
Postat av: HMA

Sova i 5 tim eller mer sammanhängande är ju värsta lyxen. Kommer inte ihåg senast jag sov så länge...

2010-02-05 @ 20:39:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0