Vi gav upp.

Inatt så gav vi upp efter 2 timmars skrik. Jag orkade verkligen inget mer då, jag låg och grät för att jag var så trött. Så då gick bische och gjorde välling och gav han, sen somnade han nästan direkt. Vilken lättnad det var. Jag kände verkligen inatt att detta är inte värt det, jag som i vanliga fall är så trött jämt, den sista veckan har jag varit döende! Det är svårt för dom som inte har varit med om detta att förstå, men det är verkligen skit jobbigt. Okej om han hade varit vaken i en halvtimme eller liknande, men här är vi vaken i 2-3 timmar!
Jag kände verkligen jätte ångest imorse när jag vaknade för att vi hade gett han välling, men sen sa någon -Se det inte som ett misslyckande att ni gav välling inatt. Efter jag hörde dom orden så kände jag att inatt ska vi ta nya tag! Och från och med nu ska vi ta varannan natt, vi gjorde ju det förut men sen har ju syster sovit här så det har inte blivit av på ett tag. Vi ska klara det! Någon gång iaf :) Nä men jag tänker inte känna någon press på mig, det blir när det blir helt enkelt.

Allt annat blir ju också lidande när jag är så här trött. Jag har inget tålamod gentemot varken Milton eller Bische, blir förbannad för minsta lilla sak, det är inte ett dugg roligt. Sen har träningen blivit lidande också, jag har verkligen ingen energi till det så nu står vågen stilla. Det har jag också ångest över.. Fan vad jobbigt det ska behöva vara ibland!

Milton har verkligen blivit ett helt annat barn sen han började krypa, han är så lättsam och glad nu och det är så roligt att se. Sen att han har börjat blivit väldigt mammig är ju en annan sak ;) Men det är ju samtidigt lite mysigt också :) Tänk bara om han kunde börja sova på nätterna också, då skulle verkligen allting vara perfekt!

Nu ska jag stänga av datorn och mysa ner mig i soffan.

Kommentarer
Postat av: Jane

Jo det kan vi ju göra =)

Har ni flyttat in honom till gästrummet än eller?

2010-02-11 @ 20:05:29
URL: http://lifeofjane.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Ni är så duktiga, och klart de inte va nåt misslyckande :) Kämpa på! Kram!

2010-02-11 @ 20:38:47
URL: http://mikalela86.blogg.se/
Postat av: Jane

okej =)

Ja jag vet inte alls...

Får se om det kanske blir att åka till Gällö en sväng i helgen eller ej iofs... Har inte planerat nåt alls än...

Vi kan väl höras imorgon???

2010-02-11 @ 20:59:05
URL: http://lifeofjane.blogg.se/
Postat av: emma

jag tycker att du är jätte duktig! Som sagt, det är absolut inget misslyckande, allt har sin tid.

2010-02-11 @ 21:05:40
URL: http://emmaotterbo.blogg.se/
Postat av: HMA

Linda det är ju så att man får välja sina "strider" och ibland är det lika bra att "ge efter". Vet inte hur många gånger Tåve fått komma till våran säng på nätterna. Heldre det än att jag ska behöva sitta bredvid och stryka henne över håret för att sedan kliva upp som en otrevlig zombie.

2010-02-11 @ 21:57:32
Postat av: Anna

Förstår dig Tjejen.

Men du ska se att det fungerar snart.

Jag skulle också ge med mig efter så lång tid. ;-)

Kram kram

2010-02-12 @ 09:16:45
URL: http://nothingisthesame.blogg.se/
Postat av: Caroline -Caspers mamma

Du har gjort ett bra jobb, själv så får vi låta Casper äta på nätterna och han får själv bestämma när han vill sluta. Dels pga att jag inte orkar ta allt själv och sedan så gör det så ont i hjärtat då han skricker, han skricker så han knappt har någon rösta kvar och att ge han vatten fungerar inte han bli bara ännu mer förbanad. Han har en stark vilja våran son! =)



Tycker du gör ett bra jobb som verkligen försöker.

Hoppas det går bättre inatt!

2010-02-12 @ 14:39:24
URL: http://morsanochtregrabbar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0