Träning.

Känns som att jag börjar komma in i träningen nu. Det känns inte jobbigt att göra det längre som det gjorde innan. Dock så har det inte blivit någon promenad på över en vecka, men det har väl mest berott på vädret. Någon som vill göra oss sällskap så är det bara att hojta till!

Natten har gått bra, bättre än föregående natt iaf. Han var vaken i 45 minuter innan han somnade om igen, gav han lite vatten, vaggade han lite, men sen så låg han mest bara i sängen och stökade på tills han somnade om av sig själv. Ska bli spännande att se hur den här natten kommer bli :)

Igår så var vi och hälsade på Anna och hennes lilla Albin. Var verkligen jätte kul att träffa henne igen efter alla dessa år. Tänk så mycket så mycke dumheter som vi har gjort, och nu har vi en egen familj :) Ja tiden går verkligen fort..

Bjuder på en bild på våran ögonsten. Nu kryper han omkring här hemma och försöker ställa sig upp överallt :)


Kommentarer
Postat av: kickan

Men vilken sötnos!!!

2010-02-03 @ 12:49:11
URL: http://kick86.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Jag vill följa med när jag blir frisk...förhoppningsvis snart :) Kanske kan ta någon promenad i helgen...?? (om jag mår bättre)

2010-02-03 @ 16:39:30
URL: http://mikalela86.blogg.se/
Postat av: Madde

Söt jävel.. Haha oj, skrev lite fel.. Glömde d:et.. :)

2010-02-03 @ 16:58:33
URL: http://madeleinewesth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0