Torsdag.

Egentligen har jag inte så mycket att skriva, men jag uppdaterar bara för att :)

Natten har varit helt okej, han har vaknat typ 4 gånger men inte varit vaken några längre stunder. Dock så vaknade han klockan 6 imorse, det ville inte jag kan jag lova! Så runt 8 tiden fick jag han att sova en timme till, så klart passade jag också på att sova då. Det var behövligt.

Nu på förmiddagen kom Jane & Kendra förbi en sväng, vi drack en kopp kaffe och barnen lekte lite. Satt även och kollade på Stepins hemsida, tänkte köra en prova på vecka där till veckan, så vårat första pass blir på måndag. Tänkte testa yoga :) Fanns typ inga andra som kändes rolig då, eller jo på storsjöbadet fanns det men där får man inte vara när man har gratisveckan för då får man tillgång till badet. Det tyckte jag var dåligt. För om jag ska börja träna på Stepin så tänkte jag bara vara på badet och då vill man ju gärna vara där på gratisveckan också. Det är inte ens säkert att jag ska börja träna där än, måste först och främst kolla hur ekonomin ser ut. Iof så har ju jag friskvård att ta ut på jobbet också, ni som jobbar på giganten, hur funkar det? :)

Det väntas mer besök idag också. Kim och Agneta skulle komma förbi, dom ville snusa lite bebis :) var lääänge sen jag träffade dom!

Ja det var väl typ det jag hade att säga, blev några rader ändå ;)


Tittut ;)

Kommentarer
Postat av: HLI

Du får 1200:-/år i friskvård. Efter att du varit medlem i antal månader så du betalat minst 1200:- har du rätt att plocka ut pengarna, betalas ut på din lön skattefritt. Finns blankett att hänta på jobbet som du tar med och får ifyllt.

2010-02-18 @ 15:30:34
Postat av: kickan

Snart ska vi ses milton! då ska vi busa och skratta tillsammans! :)



Kramar!

2010-02-18 @ 18:16:53
URL: http://kick86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0