Stackars mammas lilla bebis..

Så har Milton blivit sjuk för första gången. Det är inte förkylning eller något sånt, utan det är magsjuka! Han har ju matvägrat i 4 dagar nu och jag har ju trott att det berott på tänderna, igår var han så lös i magen, och imorse efter att han hade fått i sig en flaska välling så spydde han upp allting. Ringde BVC och hörde vad dom trodde att det kunde vara, hon sa helt klart magsjuka. Milton har levt på vätskeersättning och fruktpuré idag. Tur att han iaf vill ha det. Men mat, gröt eller välling kan man ju glömma. Det kan man ju förstå, inte fan vill jag ha mat om jag är magsjuk! Fast skillnaden är ju att det gör inte så mycket om jag inte äter ;)
Hela dagen idag har har legat i min famn, inte orkat göra nånting. Det gör ont i hjärtat att se han så. Hoppas det går över snart bara.

Egentligen skulle ju gudmor Sandra och Bella komma hit idag, men det får bli en annan dag helt enkelt.

Nu ska jag passa på att plocka unden här hemma medans han sover. Har ju inte kunnat göra nånting idag förutom att sitta i soffan. Samtidigt så är det ju lite mysigt också ;)

Kommentarer
Postat av: Madde

Stackarn. Pussa honom från mig!

2010-02-22 @ 19:06:35
URL: http://madeleinewesth.blogg.se/
Postat av: Sophie

Hoppas sötnosen blir bättre snart!

Tack för tipset, ska nog lägga i lite slingor imorgon, har så tråkigt här hemma när det är så jäkla kallt ute nu.



Krya på kram till Milton från mig.

2010-02-23 @ 12:48:13
URL: http://ljuvt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0