Snabb update.

Har inte haft någon lust alls att blogga faktiskt, men tänkte bara skriva några rader så att ni vet att jag lever :)

Milton mår iaf bra nu, nu äter han som vanligt igen. Det är otroligt skönt, var ritkigt orolig där ett tag.

Lön idag! wiiihoo! Fick mycket bättre än vad jag trodde faktiskt. Det lönar sig att jobba helg :) Dock inte lika roligt efter att alla räkningar var betalda. Men vi klarar oss, det gör vi alltid.

Imorgon åker vi till pappa, ska ner och fota Milton som jag sen ska göra canvastavlor av. Hoppas han bara är på bra humör så att det går fort. Ska på en grej på lördag kl 19, om jag hinner! Kan inte riktigt säga vad än ;) Annars så blir vi kvar där tills på Söndag.

Så imorrn är det full rulle. Ska först packa, packa in allt i bilen, måste på Barnens Hus en sväng, Elgiganten, handla, hämtas Bische på jobbet kl 16, åka och fira hans lillebror som fyller 18, och sen ska vi fara. Stress stress..

Så nu kallar sängen på mig! Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Meeh nu blev jag ju nyfiken när du skriver sådär :) Vad är det för nått som du inte kan skriva än :)

2010-02-25 @ 22:19:50
URL: http://www.bodne.blogspot.com
Postat av: Sophie

Den kostar 149kr, finns på hemsidan och på affären - men fanns få kvar på stan. Ta en smal för den var jätte stor. jag tog medium och den sitter inte ens tajt på magen haha - så blir en stor tröja sen - men skönt när man vill gömma magen ;)

2010-02-26 @ 12:42:15
URL: http://ljuvt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0