Skulle egentligen..

.. åka ner på stan och träffa Alicia idag. Men jag måste åka på hälsocentralen med Milton, måste få någonting åt hans hosta. Han har ju hostat i snart 3 veckor nu. Det var så länge sen jag träffade Alicia, men det går väl fler tåg.

Det var varit en bra natt. Har bara varit upp 2 gånger. Sen vaknade han klockan 6 och ville kliva upp då, en timme senare gjorde jag välling och gick och la han igen. Då somnade han om till halv 9, det tyckte jag om kan jag lova! Kände mig nästan som en ny människa när jag vaknade igen :) Annars har vi inte gjort så mycket nu på morgonen, jag har tränat en sväng och duschat. Det är väl typ det.

Ska ev gå en långpromenad med Lena när vi är klar på HC, har inte fått något svar av henne än så vi får se.

Madde kommer hit när hon har slutat skolan. Ska bjuda henne på köttfärsgratäng sen ska vi iväg å simma!

Nu -lunch.

Kommentarer
Postat av: emma

vad du är duktig! jag får mig fan inte för att röra på mig... jag får sy igen munnen helt enkelt=)

2010-02-09 @ 12:09:46
URL: http://emmaotterbo.blogg.se/
Postat av: caroline, mamma till casper

Usch så tråkigt för lillkillen! Hoppas han mår bättre snart. JAg minns då Casper hade en så fruktansvärt hosta, han lät som en gammal gubbe på 70 bast, och när jag ringde 1177 och sedan blivit skickad till att ringa barnkliniken och därav bli bemöt av att ge han bara vatten för det e slemlösande... Så jag hoppas verkligen att du får bättre hjälp och att han får något mot hostan för det är verkligen inte kul då dom inte kan sova på nätterna... och man blir som en zombi själv...



2010-02-09 @ 13:36:13
URL: http://morsanochtregrabbar.blogg.se/
Postat av: Sophie

Mår Milton bättre? Hoppas det gick bra på hälsocentralen.

Ja, precis imorgon :) - jag är likadan. Hehe

2010-02-09 @ 16:22:10
URL: http://ljuvt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0