Semlans dag.

Vilka konstiga dagar det finns egentligen, alla hjärtans dag, fettisdag m.m. Vad är dessa dagar till för egentligen? Fettisdag är kanske till för att man ska äta mer semlor och bli ännu mer fetare, haha!

Sitter och kollar på Våra bästa år just nu, det är ju det sämsta programmet som finns men ändå så blir man fast i det! Det är nästan så att jag måste kolla varje dag ;)

Idag ska vi gå upp till Lena en sväng och hälsa på. Jag har ju inte varit hos henne sen hon flyttade vilket är lääänge sen! Så det är på tiden :)

Bjuder på en bild på min vackra farmor när hon var ung.

Kommentarer
Postat av: HMA

Våra bästa år!!! Helt underbart dåligt, kan inte sluta titta. Vet inte hur många år jag sett den serien. Bäst av allt är att man kan se 1 avsnitt/månad och ändå hänga med =)

Kommer att sakna mina frukostar med John, Marlena, Sami och gänget.. He he

2010-02-16 @ 22:24:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0