PS3

Sitter just nu och spelar tv-spel med baby. Det är väl en av dom få intressen vi delar :) Har lånat Need for speed av Blom, jag älskar dom spelen! Dock tycker jag Carbon är bäst. Har bara spelat det på PS2, så vi kanske ska köpa det till vårat också, finns säkert något billigt att få tag på.. På tal om tv-spel, -Mikaela jag får köpa nya Buzz på jobbet för 350 spänn, ska vi slå till? :)

Natten som var, var rent ut sagt förjävlig. Milton vaknade klockan 3 och somnade inte om förän 05.30. Då var mitt tålamod slut kan jag lova. Jag hoppas verkligen inte att det blir samma sak inatt. Det som jag tycker är lite konstigt är att vi har hållt på med att avvänja honom vid att äta på natten i en vecka nu, men det är fortfarande samma sak. Brukar inte det ta bara några dagar? Ni mammor som har gjort det, hur har det gått för er?

Så imorse vaknade jag upp trött och utan tålamod. Det bör ju också tillägas att han vaknade 06.30 och ville kliva upp då. Trött som jag var så hade jag iaf bestämt att vi skulle träffa Cimona och barnen idag. Vi har ätit varma mackor till lunch, jag fick snusa på tvillingarna, druckit kaffe och surrat om allt. En härlig dag! Plus att vi har fått två stora lådor fulla med kläder efter Casper. Tack så mycket vännen! Så nu behöver vi inte köpa kläder på ett tag, iaf ett litet tag ;)

Imorgon ska jag till läkaren med Milton. Han har ju haft sån hemsk hosta i typ 3 veckor nu, och det har inte gått över än så nu vill jag ha någon hostmedicin. Han hostar så mycket på nätterna att han till och med vaknar av det.

Nä, nu ska jag fortsätta med spelandet.
Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Anna

När nora sluta med välling på natten,var första dagarna jobbigast,sen sov hon hela nätter ett tag.. Men det kom tillbaka och hon hade också några vakna timmar på nätterna då o då..

Dom har ju fått mat nattetid så länge så det brukar nog kunna ta ett tag och vara lite så till och från.. Men snart så fungerar det nog ;-)

2010-02-09 @ 10:16:26
URL: http://nothingisthesame.blogg.se/
Postat av: Jane

köp nya buzz!!!! Så jävla kul!

Då kommer vi och spelar massor! =)

2010-02-10 @ 16:39:17
URL: http://lifeofjane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0