Nu har Milton fått eget rum :)

Första natten gick faktiskt över förväntan. Han vaknade några gånger (som vanligt) men somnade om direkt. Så vi får väl se hur det går nu då. Men jag tror att det kommer gå jätte bra. Kändes faktiskt skönt att sova själva inatt, jag kunde änligen vända på mig utan att vara rädd för att han skulle vakna! :)

Imorse stod jag och diskade. Hade precis diskat blendern, och så skulle jag sätta ihop den, men då fattades det en gummi ring som gör att det inte läcker. Och det finns absolut ingenstans! Jag hade diskat den för en sekund sen och sen var den spårlöst borta! Sånt där blir jag galen på! Letade igenom hela köket typ, men har fortfarande inte hittat den. Och jag som alltid äter en smoothie med hårdbrödmackor till lunch. Idag fick det blir hårdbrödmackor med juice istället. Jag hoppas den kommer fram snart!

Ska lägga in bilder på Miltons rum så fort det är klart. Är fortfarande några smådetaljer som saknas :)

Nu måsta jag vika tvätt, har gått och gruvat mig för det hela morgonen, haha. Finns det något tråkigare?!

Kommentarer
Postat av: kickan

SV: Så sa inte min barnmorska alla fall. Utan det är två månader man får om det går igenom. Egentligen är det bara 1 månad men eftersom jag har så tungt arbete så blev det 2 månader.

2010-02-15 @ 18:40:46
URL: http://kick86.blogg.se/
Postat av: Sophie

Vill se rummet :) vad skönt att de gick bra att sova där inne för han.



Vika tvätt är så tråkigt, imorgon är det min tur..urk :)

2010-02-15 @ 21:48:30
URL: http://ljuvt.blogspot.com
Postat av: MarielleGrääs

jag tyckte den var bra, men christian tyckte sådär :P men helt klart värd att se enligt mig ;)

2010-02-16 @ 09:15:13
URL: http://lenamarielle.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0