Nu har den..

.. första tanden pluppat upp :) Eller den har inte riktigt kommit upp än, men den är på G. Det förklarar ju varför Milton har matvägrat i 3 dagar och att han har varit så dålig i magen. Men annars är han som vanligt, sover som han brukar och är inte alls mer gnällig än vanligt.

Jag måste ringa till BVC imorgon igen, hans hosta har inte alls blivit bättre sen vi fick hostmedicinen och nu tycker jag riktigt synd om honom. Han hostar ju så att han spyr ibland :(

Det har varit en lugn helg, har inte gjort något speciellt alls. I fredags var vi bara hemma och spelade Super Mario :) Igår skulle vi egentligen ha spelkväll med några vänner och dricka lite vin, men jag orkade verkligen inte. Kände inte för att göra nånting igår. Så jag låg bara och glodde på tv:n hela kvällen. Vi har alltså inte umgåtts med någon på hela helgen, men det har faktiskt varit skönt, inte ofta man gör det.

Jag har också jobbat igår och idag. Idag var det faktiskt roligt att jobba, fick prata med mycket roligt folk :) Bla en äldre man som skulle komma in och köpa en billaddare till sin gamla Samsung, det slutade med att han köpte en ny mobil, haha! Han blev så glad och tog i hand och tackade för den goda servicen, sånt gillar vi! ;)
Tycker det är otroligt skönt att jobba lite, få komma hemifrån för en stund och göra nånting annat, plus att det är bra för Bische att ha lite egentid med Milton också. Från och med vecka 8 ska jag börja jobba varannan onsdag också, då ska Milton få vara hos sin farmor under tiden :)

Tvätta är det som står på schemat ikväll, vi har mängder av tvätt! Och så klart så är det bara en tvättmaskin som funkar i tvättstugan, SUCK! Kommer ta dubbelt så lång tid.

Ha en mysig söndag kväll.

Kommentarer
Postat av: Jennie

Ja men en kaffe imorgon låter fint! Ska vi komma ner en sväng kanske,så jag får se hur Miltons rum ser ut :)

2010-02-21 @ 19:21:28
URL: http://www.bodne.blogspot.com
Postat av: Jennie

runt 12?

2010-02-21 @ 20:39:53
URL: http://www.bodne.blogspot.com
Postat av: MarielleGrääs

linda, jag vill ju se miltons rum :) lägg in lite bilder :)

2010-02-22 @ 08:06:31
URL: http://lenamarielle.bloggplatsen.se/
Postat av: Jane

Köp en tvättmaskin ;)

2010-02-22 @ 11:31:56
URL: http://lifeofjane.blogg.se/
Postat av: kickans mamma

har ni inte nån egen tvättmaskin??..

måste väl få plats i eran toa??

NI kan ta kickans o stefan när dom flyttar...:)

den finns en tvättmaskin i deras lägenhet som dom ska flytta till....

2010-02-23 @ 12:47:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0