Nöjd.

Jag låg och tänkte på en sak igår när jag inte kunde sova.. Varför är vi människor aldrig nöjda? Det är alltid någonting man har att klaga på. Och jag vet att jag är expert på just det, att klaga.
Vad har jag att klaga på egentligen? Jag har ett fast jobb, jag har ett friskt och underbart barn, jag har en sambo som alltid finns där och ställer upp, jag har föräldrar som också finns där och ställer upp, plus att jag har en hyfsat fin lägenhet! (skulle helst vilja ha ett hus, hehe) Så vad har jag att klaga på då? Jo en sak och det är väl att jag inte får så mycket sömn, men det finns ju dom som har det värre! Nä från och med nu ska jag bli en positiv människa. Punkt slut :)

Idag så har vi varit hos Sophie och druckit te och surrat om allt möjligt, dock mest om barn! :) Hon är gravid och ska snart föda och jag har ju min lille då blir det ju ganska lätt att det blir mycket surr om barn. Jag kan sitta och prata i timmar alltså! :)
Men ibland kan det också vara skönt att umgås med vänner som inte har barn, så att man får prata om nånting annat ibland ;)

Har haft en bra dag hitills. Nu ligger Milton och sover och jag sitter här och glor, ibland är det skönt att bara göra ingenting.

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Jag ska också bli mer positiv.

Å det är ju bra att du tycker om å umgås med dom som inte har barn ibland också :)

2010-02-10 @ 16:01:42
URL: http://mikalela86.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du kan prata om blöjbyte och nappflaskor med mig också, eller kan vi sitta helt tyst som vi brukar ;-) så slipper vi prata alls! Puss tommiz

2010-02-10 @ 21:17:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0