Magsjuka?

När Milton hade fått välling igår innan han skulle lägga sig så spydde han upp nästan allting, jag tänkte att det kanske var för att han fick för mycket helt enkelt för han hade ätit gröt för inte så länge sen. Klockan gick och runt 3 tiden så vaknade jag och kände på mig att det var nånting fel (mamma instinkt?) :), så jag gick in till Milton för att kolla till han. Han hade gjort nummer 2, och det var inte lite kan jag lova, alldeles lös i magen stackarn. Efter ca en timme så vaknade han och vägrade somna om, runt 5 tiden så gav jag han välling igen. Tänkte att han kanske är hungrig eftersom han spydde upp nästan allting sist han åt plus att han hade bajsat, så jag gick och gjorde en flaska. Efter han hade ätit upp så spydde han upp allting igen! Men vad är det frågan om egentligen tänkte jag för mig själv, har han fått magsjuka eller? Han somnade om direkt och vaknade pigg och utvilad runt 8 tiden. Gav han gröt då och sen dess har det inte varit nånting, han är precis som vanligt.
Vet inte om det kan ha varit nånting han åt igår, men vad skulle det vara? Han åt samma mat igår som han har gjort förut. Ja ja, huvudsaken är att han är pigg nu :)

Sitter framför det här himla Våra bästa år nu igen, haha! Allting är så utdraget i den serien, tror dom har visat samma grej i typ 10 avsnitt nu, haha.

Idag får vi besök av Björn och Kimberly, Mikaela skulle komma förbi en sväng också :) Får se vad vi ska hitta på med, dricka massa kaffe iaf!

Kommentarer
Postat av: Stolt Mamma

hahaa följer du oxå den serien..

ja man behöver ju inte oroa sej om man missa serien några dagar, man har ju även inte "MISSA" nått =)

gick de bra med filmfix??

2010-02-17 @ 19:05:17
URL: http://doohdooh.blogg.se/
Postat av: Jennie

Men det kanske var en snabb magsjuka, för Mio var ju bra dan efter han med! Haha, jag tror Mio bajsade typ 8 ggr eller nått i söndags..

2010-02-17 @ 23:23:21
URL: http://www.bodne.blogspot.com
Postat av: Jennie

Det blir en akta graco cosmic S. Känns som att vi slår till på en ny. Har kikat lite på blocket men ingen härifrån som säljer en sån nu, och man kan ju inte vänta hur länge som helst. Mio är le på babyskyddet nu!

2010-02-18 @ 07:35:48
URL: http://www.bodne.blogspot.com
Postat av: Jane

Kan va tänder Linda!

Kendra har alltid varit mer åt det tröga hållet i magen sin, men nu dom senaste dagarna har hon bajsat huuur mycket som helst, och det är jätte löst och typ gult nästan!

Som du skrev kan dom bli konstiga i magen när dom får tänder också... :)

2010-02-18 @ 09:16:36
URL: http://lifeofjane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0